Reklamácia

Prišiel Vám poškodený tovar, alebo počas nosenia sa Vám poškodil?

  1. Vyplňte jednoduchý formulár tu a priložte ho k tovaru spolu s faktúrou.
  2. Následne tovar dôkladne zabaľte.
  3. Tovar odporúčame poslať prostredníctvom Slovenskej pošty (náklady na poštovné od Vás k nám hradíte Vy). NEPOSIELAŤ NA DOBIERKU!
    Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý!

Naša adresa:
Jozef Maliňák
053 73 Brutovce 57
Slovenská republika

Odosielateľ musí byť osoba, na ktorú bola objednávka vytvorená.
Tovar sa vymeniť nedá, je potrebné vytvoriť novú objednávku.
Na vybavenie vašej reklamácie máme 30 dní, o výsledku vás budeme informovať e-mailom.

Máte ešte nejaké otázky alebo potrebujete s niečím poradiť? Neváhajte nás kontaktovať +421 950 891 636 alebo mailom support@klomio.sk