Vrátenie tovaru

Objednali ste si tovar, ktorý Vám nesedí alebo nie je úplne podľa Vašich predstáv? Môžete ho vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu.

  1. Vyplňte jednoduchý formulár tu a priložte ho k tovaru.
  2. Následne tovar zabaľte (tovar musí byť čistý, nepoškodený, nepraný, nenosený, v pôvodnom balení, so všetkými štítkami a visačkami).
  3. Tovar odporúčame poslať prostredníctvom Slovenskej pošty (náklady na poštovné od Vás k nám hradíte Vy). NEPOSIELAŤ NA DOBIERKU!
    Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý!

Naša adresa:
Jozef Maliňák
053 73 Brutovce 57
Slovenská republika

Odosielateľ musí byť osoba, na ktorú bola objednávka vytvorená.
V prípade, že nám pošlete poškodený alebo znečistený tovar, vyhradzujeme si právo na odmietnutie zásielky a následne Vám bude tovar zaslaný späť na Vaše náklady.
Tovar sa vymeniť nedá, je potrebné vytvoriť novú objednávku.
Na vybavenie vašej žiadosti máme 14 dní, o výsledku Vás budeme informovať e-mailom.

Máte ešte nejaké otázky alebo potrebujete s niečím poradiť? Neváhajte nás kontaktovať +421 950 891 636 alebo mailom support@klomio.sk